Networking w biznesie
Regulamin sklepu internetowego
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument (dalej: Regulamin) określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania umów sprzedaży, w serwisie dostępnym pod adresem www.networkingwbiznesie.pl, prowadzonym przez Macieja Świerczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą NETWORKING W BIZNESIE Maciej Świerczyński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5591969214 (dalej: Sprzedający).
- Klient ma możliwość kontaktu ze Sprzedającym oraz składania reklamacji, za pomocą następujących danych teleadresowych:
- adres korespondencyjny: ul. Czereśniowa, nr 29, 86-065 Łochowo,
- adres poczty elektronicznej: [email protected]
- Sformułowaniom użytym w niniejszym Regulaminie przypisuje się następujące znaczenie:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności prawnej, której ustawa szczególna przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedającym umowy za pośrednictwem Sklepu,
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który zawiera ze Sprzedającym umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; postanowienia dot. Konsumenta, w zakresie prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, stosuje się również do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, którzy zawierają umowę niemającą dla nich charakteru zawodowego,
- Sklep – strona internetowa dostępna pod adresem www.networkingwbiznesie.pl
- Towar – przedmiot umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedającym, będący rzeczą, dobrem niematerialnym lub usługą,
- Treść Cyfrowa – Towar obejmujący dane informatyczne zapisane na nośniku materialnym lub niematerialnym.
- Sprzedający stosuje następujące sposoby porozumiewania się z Klientem:
- formularze zawarte w Sklepie,
- poczta elektroniczna,
- kontakt telefoniczny,
- korespondencja pocztowa.
- Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest posiadanie urządzenia komputerowego z przeglądarką internetową z włączoną obsługą javascript oraz plików cookies.
- Do zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży, konieczne jest posiadanie przez Klienta konta poczty elektronicznej.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz zasadami współżycia społecznego. Użytkownikowi zabrania się:
- dostarczania treści o charakterze bezprawnym,
- korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla innych jego użytkowników,
- korzystania z treści zawartych w Sklepie w sposób wykraczający poza własny użytek osobisty.
- Sprzedający może pozbawić prawa do korzystania ze Sklepu Klienta, który w procesie składania zamówienia celowo podał nieprawdziwe dane lub pomimo wezwania niezwłocznie nie zaprzestał łamania postanowień ustępu powyższego.
- Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży
- W celu zawarcia umowy sprzedaży należy wejść do Sklepu, dokonać wyboru przedmiotu zamówienia, używając funkcji „dodaj do koszyka”, kliknąć przycisk „przejdź do płatności ” a następnie kierować się wyświetlanymi komunikatami.
- Do złożenia zamówienia niezbędne jest podanie prawdziwych danych osobowych oraz akceptacja Regulaminu.
- W celu realizacji zamówienia należy kliknąć przycisk „kupuję i płacę”, co skutkuje złożeniem Zamówienia i powstaniem obowiązku zapłaty.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
- Klient ma możliwość dokonania płatności za pośrednictwem: usługi Tpay dostarczanej przez PayPro SA.
- Klient powinien dokonać płatności w terminie 7 dni od dnia dokonania zamówienia. Po upływie terminu powyższego, Sprzedający może anulować zamówienie.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Klienta zwróci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
- Dostawa przedmiotu zamówienia możliwa jest za pośrednictwem wysyłki przedmiotu zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail.
- Klient wyraża zgodę na wysyłanie faktur elektronicznych na podany przez siebie adres e-mail, która to zgoda może być w każdym czasie wycofana.
- Treści Cyfrowe niezapisane na fizycznym nośniku, dostarczane są za pośrednictwem poczty e-mail.
- Towary będące rzeczami, dostarczane są, wedle wyboru Klienta, za pośrednictwem przesyłki pocztowej, kurierskiej lub Paczkomatu.
- Świadczenie Sprzedającego spełnianie jest w terminie do 14 dni.
- Prywatność
Aby dowiedzieć się jakie dane Klientów przetwarzamy, w jakich celach oraz jakie w związku z tym przysługują im prawa, prosimy o zapoznanie się z Polityką prywatności.
- Odpowiedzialność Sprzedającego
- Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towaru bez wad.
- Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
- Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową.
- W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma możliwość alternatywnego skorzystania z następujących uprawnień:
- złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy
- żądania wymiany Towaru na wolny od wad
- Uprawnienie do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub o obniżeniu ceny nie przysługuje, jeżeli Sprzedający niezwłocznie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar na wolny od wad. Ograniczenie to nie ma jednak zastosowania, jeżeli Towar był uprzednio wymieniany przez Sprzedawcę.
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem lat dwóch od chwili wydania Towaru Klientowi.
- Reklamacje
- Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową lub związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, należy zgłaszać za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w § 1.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, zaś gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Klienta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji
- W reklamacji należy podać dane Klienta umożliwiające realizację reklamacji, opis niezgodności Towaru z umową, a także informację o żądaniu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych drogą elektroniczną, w reklamacji Klient powinien podać dane umożliwiające jego zidentyfikowanie oraz wskazać na rodzaj usterki.
- Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
- Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a w szczególności:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w odniesieniu do umów o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
- w odniesieniu do umów, w których Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- W przypadkach innych niż wskazane w ust. 1, Klient ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem określonych w Regulaminie.
- Powyższy termin rozpoczyna swój bieg od:
- od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umów obejmujących przeniesienie własności rzeczy,
- od momentu zawarcia umowy – dla pozostałych umów.
- Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej przesyłając je na adres Sprzedającego. Klient może posłużyć się wzorem dołączonym do Regulaminu.
- W skutek prawnie skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę tą uważa się za niezawartą.
- Sprzedający w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu ma obowiązek zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności (w tym również koszt wysyłki do Klienta), za pomocą takiego samego sposobu jakim zapłaty dokonał konsument.
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu w terminie 14 dni od dnia, w którym od umowy odstąpił, zaś do zachowania terminu wystarczy wysłanie rzeczy przed jego upływem.
- Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi nadwyżki kosztów dostarczenia wynikającej z wybrania sposobu innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru Sprzedającemu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące rezultatem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta, do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Rozstrzyganie sporów
- Wszelkie spory rozstrzygane na tle niniejszego regulaminu, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. Zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego, Strony mogą wytoczyć powództwo w szczególności przed sądem właściwym:
- według miejsca zamieszkania pozwanego,
- według siedziby zakładu głównego lub oddziału przedsiębiorcy, jeżeli dochodzone roszczenie ma związek z tym oddziałem,
- według miejsca wykonania umowy.
- W wypadku zaistnienia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedającym, Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, a w szczególności:
- z mediacji prowadzonej przez Inspekcję Handlową
- ze Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej.
- Klient będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedającym, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email [email protected].
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują właściwe przepisy prawa polskiego, a w szczególności:
- Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827),
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121),
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422).
- Sprzedający ma prawo dokonać zmiany Regulaminu.
- Regulamin w nowym brzmieniu obowiązuje w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia na stronie głównej Sklepu.
- Do umów sprzedaży zawartych przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu, stosuje się dotychczasowe brzmienie regulaminu.
ZAŁĄCZNIK
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: NETWORKING W BIZNESIE Maciej Świerczyński, Piękna, nr 25, lok. 3, 85-303 Bydgoszcz, adres e-mail: [email protected]
– Nr zamówienia (nieobowiązkowe)
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić
Ostatnie komentarze